Sunday, June 6, 2010

Jadi gile di Lab



6.03pm
Venue: Lab


Hawi senin ni ade meeting dgn Bonde Prof Madya JL which is tomorrow
ESOKKKK????
Baru lah tehegeh2 nak stay up kat lab ni dari isnin hari tu sampai ahad laa niii pagi hingge pas magrib...hahaa
Memang takde life btol
Kalau lah dari dulu lagi mcm ni kan bagoss???Kan madi???kan kan??
Nak jumpe 'mak' barulah tekial2 wat keje cepat2..
Teryak lah hang soghang2 dalam nii


Tweny four seven

Kak jah..masih senyum2 wat keje yeee

Wat thesis ke tuu??


HAAA
tu diaaa..
siap minum air kat bench
baguih2!!!
sehat slalu lah gituu
?

Ghope ni keee nak dapat pure hari ni jugakkk??

Baru sebok nak TLC sume fraksi keee

La ni baru tehegeh2 nak wat preparatif keee?

Baru sebok nak gi NMR run sampel


Baru sebok nak proses spektrum

Tgk? Tak kua mende ponnn
Sodeh denn

Temenong kak?
Awat??

"Tak kua pape ponnn???EEEE"

7.00pm
Mama tepon: Ko ni nak balik hari ni ke esok??
Indah: (dalam hati:haaa????) Balik hari ni lahhh
Mama: yelah..bile?
Indah: Pas magrib lah
(Balik lambat2 nanti..xde sape pulok nak amek aku kat sini)


1 comment:

  1. aku dh redo mak nak bebel ape kt aku esok..T_T

    ReplyDelete