Wednesday, August 25, 2010

Sape yg nak gi Jepun ni?

Malam tadi, sy and family berbuka puasa di KLIA sbb nak hantar my cousin gi Japang.
So, we all gerak around 6.15 and arrived dlm kul 6.45pm
(Padahal org yg nak terbang tu (Makteh and family) bebuke kat umah)
And we all pon cari tempat makan utk bebuka

Asian cafe, KLIA

Sweet sour fish fillet
TAK SEDAP


Nasi lomak special 11.90
Lauk rendang daging
TAK SEDAP

Chicken pie
Sedap la jugak

Iced lemon tea


Mee hoon and mee goreng + ayam drummet


Ha, makhluk ni dah la tak poso
Pastu dengan selambe nyeeeeeee makan sebelum masuk waktu utk bebukeee
Memang muke tembok btol
Boleh wat bodo je makan depan orang lain sume yg tgh tunggu nak bebuka

Omak ekau la tu punyo kojo


TAK BEST
Sebab makan kenyang..tp tak puas sebab tak sodap
Pastu gi makan pastry plak
HEHE


Strudel custard and blueberry danish with hot coffee no sugar
Bestnyeeeeeeeeee


Lepas bebuke, and smayang, dudukla menunggu orang yg nak fly ni
Dah 8.30pm tak kunjung tibaa
So, mama call la Makteh, her sister

MAMA: Hey, where are u?
MAKTEH: Baru nak bertolak ni Kak
MAMA:What???(dgn kuatnye) Why so late?? We all dah gi jepun and dah balik Malaysia ni

Then
Mama pon gi la semayang teraweh kat surau airport
Sempat lagi
Dah semayg pon, diorang tak smpai lagi
Ni sume mama nye pasal niiii, padan muke kene tunggu lame

Wait and wait


Seb baik ade mamee dalam handbeg aku
Boleh gak kunyah2


Nilah aktiviti adik beradik,
Sambil merungut pasal perangai mama yang OVER PUNCTUAL tu
Sape yg nak gi jepon ni????Confuse aku!!!!
Hee,,,kalau aku lah yg kene fly ni, entah kul bape lah agaknye sampai airport niii


Around 9.30pm, org yg terbang ni pon sampai
Lepas checked in, gi lepak kat KFC and makan2 and minum2 lagiiii
Ara belikan 3 pcs of chicken for the 3 of us
Aku plak dah kenyang gilerrr niii
Tapi orang dah belikan, tak sampai hati plak tak makan...
Aku pon makan lahhh seketul ayam tuu, walaupon perot ni dah nak meletop sbenanye
Si mamu duk tgk aku makan dgn pandangan yg memerli
Heeee,,,bnyk giler aku makan smlam...and aku rase macam seorang yang paling gemok dalam dunie niiiii!!!!!
TOLONG LAH JANGAN BAGI AKU MAKAN LAGIIIII

Si gendut yg comel






Sayonara to Araaaaa
See u soon

No comments:

Post a Comment