Tuesday, February 8, 2011

Sepiceles

Rase-rase macam nak tukar gune handbag lain lah..nak gune beg si mamu , Suzie Smith..boring pulak pakai beg same je..

So, aku pon geledah lah tempat gantung beg kat bilik belakang.. sebab dulu mase kemas kemas bilik, beg yang tak nak gune BUAT SEMENTARE WAKTU , aku pi gantung kat bilik belakang , so that, kamar beradu ku ini taklah bersepah sangat gamoknye..

Puas lah aku duk belek belek sume beg beg yg tergantung di situ..tapi takde pon.. then, aku carik pulak beg yg kakak aku kasi tu...pon takde jugak..dahlah beg tu die beli kat Italy..yelah, i know lah bukannye LV ke, Gucci ke, Prada ke... but still..it's a gift...mestilah ade sentimental value dan tak dapat digantikan dengan beg2 yg lebih mahal atau lebih cantek

EEE...mulelah suhu badan aku ni nak naik meter die kan... carik dan terus mencarik...still takde jugak..

Aku macam rase bibik yg amek..sbb dulu die nak beg, tp die mintak kat si mamu yg die nak sau beg..

Then, tadi aku pon kasi tau mama...konon nak mengadu dombe

"Ma, indah rase, bibik ade amek beg indah yg tergantung kt bilik belakang tu lah"

" Beg ko yg mane satu ni"

"Ala sume beg indah tulah"

"oooo...mama memang ade suruh die amek sume beg2 tu, you can't blame her, mama yg memang suruh die amek, tak berpakai pon beg2 tu"


INNALILLAH HI WA INNA ILAI HI ROJIUN aku kateeeeee!!!

YA AMPUN!!!!!NAK MENGAMOK NYE AKU RASEEEE!!!!!

Yang peliknye, beg-beg lain yg mcm buruk buruk tu still ade je hanging.. Tapi 2 ketul beg yang aku suke pulak yg takde..

Eeee tak dapat nk dimaafkan nye rase kalau memang betol die dah amek..ni sume mama punye pasal, sume bende dalam umah ni nak sedekah kat org..bukan nak tanye dulu...kite gantung elok2 kat belakang tu bukannye nak suh die sedekah kat orang..aku ni bukannye banyak duit nak beli beli handbag ni..yang ade tu pon orang kasi..boleh pulak die nak bagi org lain....eeeee tak tau nak kate ape lagi..

Marah betol!!!!

No comments:

Post a Comment