Monday, July 23, 2012

Pose

Happy fasting everyone!
 
Hari ke-3 di bulan Ramadhan..
First day kat lab selepas bercuti beberape hari di bilik Lily 3 dgn si montel dan si bushuk2..mcm seronok pulak, mcm bercuti kt hotel..haha..nanti dapat gaji, bayar balik kat mama ye..

Boring, takde keje, the first step of isolation dah siap..waiting utk run je..nampak kat dlm sinki ade vials yg belum dicuci..aku pon, dgn semangat memulakan keje mencuci vial..setelah beberapa botol dicuci..baru perasan label pd vial bukan tulisan aku..mcm tulisan mak arab ni..ghope nye vial tu die yg punye..oh tidaakk..aku telah membantunye secara ikhlas..setelah tersedar yg itu bukan milikku, aku pon letak balik sume vial die dlm bekasnye..Mcm mane lah blh ingt tu aku punye..

Pastu ape lagi, masuk kt bilik, sambung pembacaan novel peninggalan kak za..haha..cerite Abg Hafiz..wahh...seronok gitew sambil memakai lab coat..kak za pon baru je membace beberape lembar..

Tak sabbaq nak pulang dan memikirkan ape utk dimakan ketika berbuka nanti!

No comments:

Post a Comment