Thursday, May 13, 2010

POR QUE??

Kenape kan ade lelaki yang menunjukkan ke'caring'an nye tak tentu hale?

Maknenye..hish ..payah bena nak explain..
And susah jugak nak jawab soalan mcm nii...very subjective

Lagi2 bile 'orang tu' terlalu cepat perasan dan menganggap sesuatu yang diucapkan dan sesuatu yang dilakukan adalah serius dan sangat bermakna..

For me sesuatu yang diluahkan itu mesti ade sebab dan tidak boleh sebarangan..sedih rasenye bile kata-kata dan perbuatan itu disalah ertikan oleh seseorang yang hatinya mudah tersentuh..dan oleh seseorang yang baru saje melalui satu saat yang palig sukar dalam hidupnya..


Dan tibe2 muncul lah dia dlm hidup walaupun cume sesaat dan seolah2 memberi harapan...tapi rupe2 rupenye harapan yang palsu (thats what my mom used to tell me)..dan sekarang baru lah aku faham dan mengerti ape yg mama bagitau suatu ketika dulu..and it is DAMN painful to face it because it feels like being cheated....but she said..'time will heal'..and i know she is SO right..Thanx to mama..

So ..to all men out there..

Hati2 lah dengan ape yg akan diungkapkan..kerane walaupun ia nya hanya sepatah perkataan yang mudah..tapi sebenarnya ia memberi maksud yang sangat mendalam dan menyentuh hati bagi sesetengah mereka..




..Dengarkanlah lagu ini..
Spider
Mungkinkah Terjadi



3 comments: